piątek, 21 lutego 2014


  Zależy Ci czasami na czymś tak bardzo, że aż boli? Jesteś czasami tak szczęśliwą osobą, że aż chce Ci się płakać? Albo tak cholernie wściekła, że aż chce Ci się śmiać?
  Jest piątek, dzień się prawie skończył, a ja siedzę prze komputerem wcinając czekoladę, której po dzisiejszym dniu będę miała dość na kilka kolejnych miesięcy. Czekolada wydziela w nas endorfiny szczęścia, a ja jestem tak cholernie szczęśliwa, że... W tle leci wyjątkowo nastrojowa muzyka, a ja staram się zebrać w całość myśli kumulujące się w mojej głowie. Nienawidzę w sobie tego, że nie potrafię zostawić czegoś tak jak jest tylko muszę tworzyć nowe teorie. Kobiety... Nigdy ich nie zrozumiem.
  Siadam w końcu na środku pokoju, zapalał świecie i przenoszę się w inny świat. Omijam myślami przeszkody i jestem tam gdzie chciałabym być: Paryż, Maroko, Hiszpania, Nowy Jork, Włochy, Walia.. Wstaję każdego ranka z uśmiechem na twarzy, jem śniadanie w pobliskiej knajpce i wyruszam odkrywać co krok nowe, cudowne miejsca. Zachwycam się się ludźmi, życiem, pięknem... Żyję jak w bajce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz